hugs.pl

jakie mamy katalogi firm

jakie mamy katalogi firm Po opracowaniu modelu point-punktowej, profesor back-przetestowane na grupie stad o wysokiej wartości-book-to-market w ciągu 20 lat. Te zapasy z wynikiem 8 lub więcej punktów (dziewięć jest maksymalna liczba punktów) pokonał resztę grupy o 7,5% w skali roku: zapasy, które zostały przyznane dwa punkty mniej, było pięć razy bardziej narażone na niepowodzenie lub wycofaniu.

Jak działa punktacji

Model analizuje roczne i / lub okresowych konwencjonalne dane księgowe zaczerpnięte z bilansu oraz rachunku zysków i strat, przypisując wynik jeden punkt za każdą z dziewięciu badań zapasy pokładowe. Jeśli czas nie przejdzie testu, żaden wynik jest podany.

Jest dodatni zysk netto – czyli jest firma zarabianie pieniędzy?

Czy przepływ gotówki z działalności operacyjnej był dodatni?

Czy zwrot z aktywów (rentowności) wyższa niż wcześniej?

Pracuje przepływy pieniężne przekraczające dochód netto?

Czy stosunek długu długoterminowego (jako procent aktywów) niższym niż poprzednio?

jakie mamy katalogi firm

Czy obecny stosunek poprawić?

Czy istnieją mniej lub taką samą liczbę akcji w obiegu?

Czy marża brutto poprawiła?

Czy procentowy wzrost sprzedaży wyższy Odwiedź nas. niż procentowy wzrost aktywów?

W grupie wysokich book-to-market akcje, które przechodzą co najmniej osiem z tych testów są uważane za najsilniejsze finansowo; zapasy przechodzące testy pięć lub mniej są najsłabsze finansowo. Kiedy inwestorzy wartości muszą zdecydować, którego zapasy kupić z wyborem wysokich book-to-market kandydatów, model Piotroski mogą być stosowane, aby pomóc sortowania ziarna od plew pozwalający inwestorowi uniknąć szkodliwego wpływu upadające przedsiębiorstwa mogą mieć na portfel wartości zapasów.

http://value-stocks-investing.com http://www.finishedarticles.co.uk

O autorze jestem copywriter finansowej. Moi klienci tworzyć i produkty oraz usługi finansowe na rynku przeznaczone głównie na rynki detaliczne – ogólnodostępne – w odróżnieniu na rynkach instytucjonalnych.Niektóre produkty finansowe mogą być bardzo skomplikowane: moja rola jest porozumiewać się w jasne, zwięzłe, jednoznaczne i wciągające względem korzyści i cechy tych produktów. Ja również (za pośrednictwem własnych stron internetowych), jasne i proste wyjaśnienia dotyczące tematów, takich jak inwestycje, ubezpieczenia, planowania podatkowego, emerytalnego i osobistego doradztwa finansowego.

Artykuł napisany przez: