hugs.pl

plusy i minusy katalogowania

plusy i minusy katalogowania

Nie należy zapominać, że jednak przekonująco reklamodawca może starać się promować ten rodzaj symbolu, zachowuje neutralny charakter w pewnym sensie: gdy konsument dowiaduje się, że on nie chce konkretne towary, znak, nazwa lub dostać się staje znaczącym sygnałem ostrzegawczym.

Prawo ochrony znaków, nazw i odpowiednio się w górę, wydaje się nieuniknione w gospodarce kapitalistycznej. W różnych aspektach, jednak przepisy te mają tendencję do rozwijania się w sposób, który może pojawić się w celu nadania władzy bez odpowiedzialności. Właściciel znaku towarowego nabywa wszystkie ważne prawo do wstrzymania imitacje jego wskazaniem źródła, ale swój własny użytek jest uwarunkowana kilkoma ograniczeniami pozytywnego wymogu. Jest całkiem możliwe, że publiczne mają być nauczane, że pudełko mając na sobie szczególne znamię i dostać się zawiera 500 gm. czekoladek, a następnie, poprzez dyskretny ekspansji opakowaniu, aby zmniejszyć tę kwotę do 475 gramów. (Patrz Surya Roshni Ltd. v. Samana Steel Ltd., AIR 1997 Del 321, w którym powód odbyło prawo do tymczasowego nakazu ochrony swojego znaku towarowego).

Różne formy Ochrony Znaków Towarowych

Jeśli Mark jest rejestracyjną jednym z najlepszym sposobem ochrony jest poprzez rejestrację. Naruszenie znaku towarowego może być łatwo ustalony. Jeśli znak nielegalna jest identyczne i towary objęte rejestracją, sukces w ramach skargi o naruszenie jest niemal pewne, chyba że rejestracja może być atakowany z powodu nieważności rejestracji lub pozwany mógł ustanowionego uczciwą współbieżne użytkownika lub przyzwolenia ze strony zarejestrowanego właściciela lub przed użytkownikiem. Jeśli znaki nie są identyczne, ale tylko wtedy podobny powód będzie musiał udowodnić, że znak defendants` złudzenia przypomina, to znaczy, że podobieństwo jest takie jak być może wprowadzić w błąd lub powodować nieporozumienia, która to propozycja nie jest łatwo ustalić.
Artykuł napisany przez: